Dźwignie marketingowe chwytają po najróżniejsze i najbardziej zaskakujące metody, aby dotrzeć do swoich klientów. Najczęściej najwięcej chwytów marketingowych jest wykorzystywanych na targach, ponieważ odwiedzający je ludzie chłoną je jak gąbka.
Wśród wielu możliwości słodycze sygnowane logo firmy są jednym z najbardziej chwytliwych metod marketingu. Nikt nie odmówi cukierka, lizaka, a my przemycimy logo naszej firmy, które chcąc nie chcąc zapadnie w pamięci naszych potencjalnych klientów. Cukierki z nadrukiem to także dobre rozwiązanie, które często jest wykorzystywane w recepcjach firm, gdzie na odwiedzających gości czeka drobny poczęstunek. Niby taka mała rzecz, a jednak świadczy o prestiżu firmy i o tym, że chce zadbać o klienta nawet w najdrobniejszych szczegółach.
Cukierki z nadrukiem używane są również chętnie podczas wszelkiego rodzaju imprez. Najczęściej mowa o weselach, gdzie organizowane są stoiska zwane candy box. Tutaj możemy puścić wodze wyobraźni i pozwolić sobie na dużą dozę szaleństwa. Jedyne o czym musimy pamiętać to to, żeby nasze logo czy też logotyp nie był zbyt wulgarny. Wszystko musi zostać zachowane w eleganckiej atmosferze, aby zarówno goście jak i para młoda mogli cieszyć się sukcesem z stoiska. Skoro jesteśmy już przy weselach, to cukierki z nadrukiem idealnie sprawdzą się jako forma podziękowania dla weselnych gości. Wystarczy tylko umieścić je w ładnym, najlepiej przezroczystym opakowaniu i ułożyć na talerzach każdego gościa z osobna. Dzięki temu damy wyraz szacunku dla naszych gości i sprawimy dobre wrażenie jako gospodarze całego przedsięwzięcia.
Bez względu na to czy jesteś przedstawicielem firmy czy właśnie szykujesz się do ślubu, nie zapominaj o drobnych gestach i szczegółach, które sprawią, że wydarzenia będą zapięte na ostatni guzik. Słodkości są tutaj najlepszym rozwiązaniem.